Tilskot til inkludering av barn og unge 2025

Tilskotsordninga “Tilskudd til inkludering av barn og unge” er no lyst ut for 2025.

Informasjon om ordninga

Du finn meir informasjon om ordninga på Bufdir sine nettsider.

Mål og målgruppe

Føremålet med stønadsordninga er å leggje til rette for at alle barn og unge skal ha moglegheit for å kjenne meistring og å kunne ta del i tilbod og aktivitetar i samfunnet. Tilskotsordninga skal bidra til utvikling av opne møteplassar, sikre deltaking i ferie- og fritidsaktivitetar og til fullføring av utdanningsløp. Målgruppa er born og unge i alderen 0 – 24 år, som av ulike grunnar står i fare for å hamne i utanforskap.

Desse kan søkje

• Offentlege instansar
  • Frivillige organisasjonar
  • Private aktørar

Søknadsfrist

1.november 2024.

Slik søkjer du

Slik søkjer du:
1)    Set deg inn i regelverket  og informasjonen på Bufdir si nettside
2)    Logg inn, fyll ut og send søknad i Bufdir sin søknadsportal for tilskot . Frivillige organisasjonar og private aktørar skal nytte søknadsskjema 2. Søknaden skal knytast til deltakande kommune (sjå tilskotsordninga si nettside for unntak frå denne regelen). Det skal søkjast om tilskot til ulike aktivitetstypar. Desse aktivitetstypane er:

-    Kultur, idrett og ferieaktivitet
-    Jobbtilbud og veiledning
-    Utstyrssentral
-    Lokal fridtidskasse
-    Kultur- og aktivitetskort
-    Aktivitetsguide
-    Los/ungdomslos
-    Åpen møteplass
-    Utprøving av arbeidsmodeller
-    Koordinering av lokalt arbeid for inkludering av målgruppen
-    Annen lokal aktivitet
-    Sentralledd frivillige organisasjoner – aktivitet i minst fem kommuner

Illustrasjonsbilete Nettverket  E-sportsenter - Klikk for stort bileteNettverket E-sportsenter fekk treårig driftstilskot frå Bufdir i 2022. Nettverket E-sportsenter

Slik blir søknadane behandla

Søknadar sendt inn av andre enn kommunen sjølv, skal rangerast av kommunen. Kommunen skal forankre rangering av søknadane på politisk eller administrativt nivå.

Etter at kommunen er ferdig med rangeringa, set Bufdir i gang med endeleg handsaming av søknadane. Det vil koma info på Bufdir sine heimesider om forventa saksbehandlingstid.

Kontaktperson i kommunen

Øystein Skattebu

Øystein Skattebu
Kulturskulerektor og avd. leiar ung kultur