Samarbeidsavtale mellom Øystre Slidre kommune og hyttelaga i kommunen

Øystre Slidre kommune er ein kommune med mange hytteeigarar/deltidsinnbyggjarar, og utbygging og bruk av hyttene i kommunen er ei viktig næring. Kommunen ønskjer å legge til rette for at deltidsinnbygggjaren trivst og bruker hytta si ofte, gjerne så ofte at hytteeigaren vel å flytte og bu på hytta som heitidsinnbyggjar.

Gode og velfungerande hyttelag/hyttevellag er viktig for å vidareutvikle Øystre Slidre som ein god hyttekommune. Føremålet med samarbeidsavtalen er å legge til rette for eit godt samarbeid mellom kommunen og hyttelaga/hyttevellaga.

Partar i avtalen er Øystre Slidre kommune og hyttelaga/hyttevellaga i kommunen. Ved inngåing av avtalen er desse laga part i avtalen:

• Beitostølen Hytteforening
  • Javnlie Vel
  • Vangsjøen Vel
  • Øystre Beitostølen Vel
  • Garlivegen Hytteeierforening
  • Luskeråsen vel
  • Midthøgde og Søndre Rennsenn Vel
  • Øyangen Vel

Nye hyttelag/hyttevellag som blir etablert i kommunen skal kunne slutte seg til avtalen.

Partane skal ha møte to gonger i året, eit om våren og eit om hausten. I møta vert følgjande saker orientert om eller drøfta:

• Planar (kommuneplan/kommunedelplan, reguleringsplanar, temaplanar) med relevans for hytteeigarar
  • Investering og drift av infrastruktur knytt til hytte-områda t.d. veg, turvegar/løyper, renovasjon, vatn og avløp, breiband
  • Økonomiplan med budsjett (m.a. eigedomsskatt) med relevans for hytteeigarane
  • Helse og omsorgstenester for hytteeigarane
    Desse var samla på møtet der innhaldet i avtalen vart fastsett.

Avtaledokumentet finn du her (PDF, 2 MB).

Desse var samla da avtala vart underteikna: