Påvist smitte hjå pasient ved Øystre Slidre helsetun

Tidlegare har kommunen meldt om smitte hjå to tilsette ved helsetunet. Torsdag 3. februar vart det også påvist smitte hjå ein pasient. Pasienten og pårørande vert fulgt tett opp.

Om dette er eit enkelttilfelle blant pasientar, eller om det vil kome fleire tilfelle framover er ikkje mogleg å si på noverande tidspunkt. Alle tilsette og pasientar har vore gjennom omfattande testing denne veka. Vårt personell er trent for å ivareta pasientar i ein slik situasjon, og vi har rutinar for å håndtere og førebygge vidare smitte.

Per no vil det ikkje verta endringar i tilbodet til pasientane. Om det skulle oppstå meir smitte, har kommunen planar for korleis vi skal handtere dette.

Helsetunet vil framleis vera ope for besøk, både i bustad og i institusjon. Vi minner alle om å være merksame på symptom, halde avstand og bruke munnbind under besøk på Helsetunet. Har du forkjølelsessymptom ber vi om at du utsetter besøket til du er frisk.